god aften, Jeg har lagt mærke til fejl på nogle spil i et stykke tid nu. (hovedsageligt under udfordringerne, fordi jeg laver mange af dem.) Personligt bruger jeg linux, og det er muligt, at der er nogle problemer med dette styresystem... Men jeg ved ikke, om jeg er den eneste? . Jeg skriver her, fordi når jeg kontakter kundeservice, beder de mig om skærmbilleder. (som for mig ikke løser problemerne eller er umulige at tage: for eksempel på boblekrigsudfordringerne er måleren på max, så bonus, og pludselig går ned, og ... vi starter igen fra start, eller videre parimots, hvor der efter måleren til max, ingen bonus tilføjes.)
Jeg spiller kun med gratis spil! Jeg fik nok af, at mine Spilkreditter blev spist på grund af en fejl! Det er den 13. juni, mellem den 1. juni og i dag, har der ikke været nogen, at den 12. juni eller jeg ikke stødte på et problem! med andre ord i Spilkredit ville jeg have tabt mindst 12 på 13 dage! Nej tak!
God aften, 3/4 af tiden tages mine bemærkninger i betragtning, og jeg forsøger så godt som muligt at være tydelig i mine beskrivelser af stødte fejl. Men alligevel er det stadig irriterende, når du spiller et "godt spil", at bonusserne ikke stemmer overens. Udfordringerne (at betale eller ej) er stadig ret dyre for vores held eller måde at spille på er taget i betragtning. Jeg støder altid på de samme fejl personligt, og nogle, når jeg bliver bedt om et skærmbillede igen (jeg forstår stadig ikke, hvordan det hjælper, hvis vi er flere, der klager over den samme fejl, eller jeg er undtagelsen, jeg gør' ved ikke! :D) er umulige at bevise. (som boblekrigsmåleren, der starter igen ved 0, når du skal røre en bold, et håndtag osv.) Og i løbet af denne tid mister du enten penge eller Spilpoint . Og vi skal altid forsøge at bevise det, uden at vi nødvendigvis får det godtgjort. (til bevis 50 Spilpoint refunderet ud af 1000 på en parimots-udfordring, når du ved, hvor vigtige bonusserne er i disse dele...)
Vi arbejder på de fejl, der bliver rapporteret til os, men det er faktisk kundeservice, du skal kontakte. Dine bemærkninger tages tydeligt i betragtning og videregives altid til det tekniske team.
God aften, jeg er lidt træt af at miste point og under seasonless. Kontakt kundeservice er en ting, men kunne vi endda have et svar fra internettet til vores spørgsmål? Jeg er nogen høflig, rimelig og venlig, men jeg kommer til at få mig på en betalende udfordring med en måler, der går tilbage til 0 .... og her indrømmer jeg at jeg sætter pris på dette websted, men jeg vil gerne enten næppe af overvejelse, eller fabelagtigt, at det bliver løst. (og uden at kontakte kundeservice, som er meget kompetent, men ikke har alt arbejde at gøre?) hjerteligt.
hej alle sammen Jeg har ofte fejl 200 ved punktallokeringen. Næsten hver gang jeg rapporterer det til kundeservicen, som regulerer pointene (gennemsnit på spillet). De råde mig til at slette cookies, browsinghistorik, som jeg gør regelmæssigt, og dog er pb'en stadig tilbage.
Og hvis jeg kan tilføje denne lille fejl. Det ville være rart, hvis meddelelserne åbnes enten på en ny fane, på den aktuelle fane eller på en anden åben fane.
God aften, på PariMots hvor efter måleren til max, er ingen bonus tilføjet.)
Tak for dine svar 😉
Jeg drømte ikke, det skete også med mig, såvel som den del, der stopper, når jeg har et skud at spille og det går så hurtigt, at vi ikke kan fange, hvordan vi kan bevise vores gode tro?
Dato for udgivelsen af meddelelsen 31/05/2013 11:23:52