Spiller cigogne025 postede et indlæg den 21/03 13:20 på Wonderz Forum: umulighed at spille . Besvar ham på Wonderz og udveksle med andre spillere

Oplev Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Tjen i Lpcrilly Heated Hat
opdage
Oplev Kunai-træning
Kunai Training
Hjælp Wonderz praktisere Kunai Throwing!
opdage
Oplev Shadow Invaders
Shadow Invaders
Shadowz truer verden igen og igen i dette nye Wonderz eventyr!
opdage
Sunset Diamond Scratch Billet
Antal resterende billetter:982 / 1000
Tjen DKK 14 900
opdage
Pirates Scratch Ticket
Antal resterende billetter:1500 / 1500
Tjen DKK 11 200
opdage

emne:  umulighed at spille
cigogne025
16 
21/03/2013 13:20:25

Jeg kan slet ikke spille for at validere mine spil. Først på Arabesque , men så synes de andre spil at gøre det samme. Så snart førstebrevet er valgt, starter ventepilen og stopper ikke. Hvis jeg opdaterer siden, kan jeg vælge et brev, men den første er ikke valideret. Jeg spiller i et vakuum så det.
Det startede 3 eller 4 dage siden, men i starten validerede opdateringen mit brev, og jeg kunne fortsætte. Jeg tænkte på et lille problempassager, men nu er det virkelig mere alvorligt ...
På hvilket niveau er dette problem? På min pc (jeg slettede alle navigationsdata, cookies ... men det ændrede ikke noget) eller i min konto? Hvad kan jeg gøre for at ordne det?
tak for din hjælp
Med venlig hilsen
stork

webmaster
1629 
10/04/2013 11:35:15

Hej 🙋,

stork025, er dit problem med at få adgang til kundeservice løst?

genesis7390, skriv til kundeservice. De vil tjekke din konto og gøre en kompensation.

Gode spil!

genesis7390
09/04/2013 14:22:37

Hej,

Jeg er lige kommet ind i en yam-udfordring, spillet er i gang, og jeg kan ikke få adgang til og selvfølgelig spille. Det kostede mig 1000 madpoints. Hvad kan jeg gøre, og kan du hjælpe mig?
Tak på forhånd og held og lykke til hele holdet.

cigogne025
16 
25/03/2013 12:34:52

Jeg kan ikke sende en besked til kundeservice (via webstedet i det mindste) Jeg har ikke engang adgang til nye meddelelser, da min "konto" er blokeret!
hvis jeg kunne sende en mail fra min email .....

groseille3333
862 
25/03/2013 11:34:00

Du bør give denne information til kundeservicen, de vil give dig den procedure, du skal følge
held og lykke

cigogne025
16 
25/03/2013 02:22:03

sidste info (tilgive mig for denne post lavine)
ved at lancere Windows-værktøjet til pc-fejlfinding:
Han svarer mig:
"enhed eller ressource" www. QuoVerbis .com "er ikke konfigureret til at acceptere forbindelser i porten" webservice (HTTP) "
Kan det hjælpe?
Mange tak til dig

cigogne025
16 
24/03/2013 13:39:02

Jeg har ikke andre pc'er til rådighed, men jeg havde en anden boot DD, helt uafhængig og faktisk på denne 2. disk fungerer alt ...
Så jeg ved ikke rigtig, hvad jeg kan gøre ....
Jeg har slettet alle mine navigationsdata, og det gør det fra 2 forskellige browsere ...
Jeg har ikke rigtig nogen ide mere!
Hvis du har nogle, er jeg interesseret !!

cigogne025
16 
23/03/2013 12:51:40

nej, desværre ikke
Men på hjemmesiden er mit ID og pas færdiggjort, hvis jeg klikker på OK, går siden ned uden validering ...
Jeg tror, det er på dette niveau

Men så kan jeg komme på siden af Arabesque , min identitet er afsluttet, men jeg kan ikke validere mine klik .....
tak til dig

webmaster
1629 
22/03/2013 16:53:40

Hej 🙋

Vi gjorde en test på din konto, vi bemærker ikke noget problem. Har du mulighed for at forsøge at oprette forbindelse til en anden computer?

The Web '

cigogne025
16 
22/03/2013 13:39:52

Jeg kan ikke nå kundeservice Så snart jeg vælger en valgmulighed på forespørgselsnyhedssiden, går det i stykker. Jeg har ikke adgang til meddelelserne ...
Hvad kan jeg gøre?
Tak for din hjælp



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes