Det er ikke SC, der vil løse dette problem, men snarere det tekniske team, men siden begyndelsen af marts ser det ud til, at de ikke er i stand til at løse denne tvist 🤕
Mig også jeg venter stadig på svaret, fordi jeg kontaktede kundeservicen siden hændelsen blev kendt fredag aften ..... stadig ikke svar, stadig ingen kredit, men min konto internet + stadig opkrævet og jeg er ... undskyld 🙁
Det vil være 5 dage i aften .... inklusiv weekenden
Jeg havde problemet med internetkøbskøb over fredag. Min internet konto plus er blevet opkrævet 3 gange 10 euro og jeg havde ingen kredit !!!! hver gang jeg fik at vide, var der et problem 😕
Jeg advarede straks SFR tilbagebetalt mig 2 gange 10 euro, men det forbliver 10 euro debiteret, og som jeg ikke havde kredit! hvor er disse 10 euro ?? 😡 Jeg meddelte straks kundeservicen, og jeg har stadig ingen svar fra dem mandag kl. 13.00 ...
Er dette sket med en anden til internettet betaling længere?
🙋🙋
Ja, jeg har det samme problem, men jeg venter på svarene.