Spiller Cashcube12 postede et indlæg den 19/10 17:03 på Wonderz Forum: GAVE STATUS: OBSERVERES? . Besvar ham på Wonderz og udveksle med andre spillere - side 3

Oplev Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjen en pc-base Dell Inspiron 15,6" Fhd
opdage
Opdag Battle
Battle Booty Game
Tjen 30000 punkter
opdage
Oplev Black Diamond Island
Black Diamond Island Swag Game
Tjen i Maxi-Cosi Se Video Babyalarm
opdage
Oplev Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot Swag Game Arabesque Jackpot
Tjen i Rg35Xx spilkonsol
opdage
Pirates Scratch Ticket
Antal resterende billetter:1500 / 1500
Tjen DKK 11 200
opdage

emne:  GAVE STATUS: OBSERVERES?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, jeg har kontaktet kundeservice, men jeg har stadig ikke noget svar, og min batch er stadig i en uspecificeret tilstand 😕

For engang vandt jeg noget 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Hvis denne status vedvarer, så kontakt kundeservice alligevel, de vil give dig et præcist svar !!!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Ok tak!

Så jeg behøver ikke bekymre dig, alt er klart på min side om det er kreditterne eller min info 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

For ethvert personligt problem, kontakt kundeservice. De vil svare dig hurtigt, og de vil vide, hvad de taler om i modsætning til os.

Bemærk, at der er checks, der er foretaget for nye spillere, for at sikre ingen uregelmæssigheder på din konto (oplysninger, kreditter mv.) Når din konto bliver valideret, vil dine partier blive valideret meget mere hurtigt 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Jeg finder det nysgerrig, måske er det et teknisk problem?

Jeg troede at genindlæse igen, men jeg vil vente på valideringen, fordi jeg har fornøjelsen af at vinde et beskedent parti og hop efter tre dage en uspecificeret stat ... 🙁

Takket være MadWin i forvejen for at løse dette problem, men på den anden side skal administratorer have en masse arbejde for at klare alle vores ordrer, de sætter måske denne status i mellemtiden?

Tak også for dem, der har det samme problem med at komme her og for andre, hvis du havde dette problem, efter hvor lang tid er det blevet løst?

Med venlig hilsen.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Jeg har også meget "ikke fyldt" (tombola) i 15 dage, og jeg stillede et spørgsmål til kundeservice for at kende betydningen
at følge



DreamCentury brand logo
Gratis spil uden købsforpligtelser, gratis spil og gaver

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rettigheder forbeholdes