det er rigtigt, at når du skyder et spøgelse, efter at dukken er væk, får vi os til at tabe kan mm, fordi hans hår forblev XD, eller når du skyder et spøgelse, ser jeg, at jeg rammer en dukke, er lige ved siden af mit spøgelse er bag spøgelset, der skjuler det (selvom spøgelser formodes at være gennemsigtige OO) men det er fint, jeg er i top 5 😂 og det er min 8. dag men i dag ved jeg ikke om det gør det ved dig, men jeg vinder 2 gange om måneden med Spilpoint for samme score som i går:(
Faktisk kan jeg virkelig godt lide SOS Dodo og Boo Hoo, spillet er afhængig af spillerens reflekser og fingerfærdighed, og ikke på rent held som så mange andre spil. Det er også rart at have fået et andet Spilpoint til at tælle på de to steder.
Det, der på den anden side irriterer mig, er denne vane, som dukkerne (men ikke tigrene) har med at dukke op pludseligt i stedet for gradvist at rejse sig. Som et resultat ramte skuddene (som går gennem spøgelserne på MadWin og ikke dodo'erne på CadoVillage ) og bomberne, hvad der ikke var på skærmen, da museklikket blev foretaget.
Jeg vil meget gerne have, at nogen forklarer mig årsagen til disse gennem skud og disse pludselige optrædener, som ødelægger partituret.
Jeg har også en del opbremsning, som ikke letter spillet....Jeg trøster mig selv med at fortælle mig selv, at jeg ikke er den eneste! Men det er ærgerligt færre og færre Spilpoint .... forbindelsesproblemer ... hos MadWin vi har det mindre og mindre sjovt....
Jeg ved ikke med dig, men det begynder at gå godt, disse dukker, enten allerede inde eller endnu ikke ude, ser pludselig ud til at blive ramt af et skud, der går gennem et målrettet spøgelse. Især da det med de opbremsninger, der nu påvirker de fleste spil, men som tilsyneladende ikke skal nævnes, mangedobler risikoen for en ulykke.