Jeg tillader mig selv at skære din besked, som er lidt hård på os, du ved, at vi er seriøse mennesker!
Kundeservice undersøger denne gave, det tager lidt tid. Det er også en forsendelse, der stammer fra en uge, så det er meget nyligt, jeg tror, at der ikke er behov for at panikere. Især da det ikke er os, der bærer gaverne til dit hjem, men en ekstern udbyder (Coliposte i dette tilfælde), skal vi derfor kontrollere med dem for at bestemme præcis problemets oprindelse.
Det er indlysende, at hvis din spiller ikke er kommet af en eller anden grund, sender vi dig en anden. Dette er et sjældent problem, men når det sker, tror du på, at vi altid finder en løsning.
Indtil da vil du forstå, at lidt tålmodighed er nødvendig!
Gode spil!
The Web ' Hej web
Jeg ved ikke, om du lægger pres på MadWin om mit parti, der stadig ikke er modtaget. Men jeg fik bare gode nyheder! De vil sende mig en walkman i begyndelsen af næste uge. Jeg takker for dine svar og sikkert for din hjælp mod mig !! God dag til dig og alle MadWin teamet 🍸🍸🍸
Under alle omstændigheder sætter jeg pris på dit svar ultra hurtigt! Indtil da kom alle pakker hurtigt, men ærligt nok begynder denne at bekymre mig. Jeg ønsker dig en god afslutning og tak igen for dit svar. 🙋
Jeg tillader mig selv at skære din besked, som er lidt hård på os, du ved, at vi er seriøse mennesker!
Kundeservice undersøger denne gave, det tager lidt tid. Det er også en forsendelse, der stammer fra en uge, så det er meget nyligt, jeg tror, at der ikke er behov for at panikere. Især da det ikke er os, der bærer gaverne til dit hjem, men en ekstern udbyder (Coliposte i dette tilfælde), skal vi derfor kontrollere med dem for at bestemme præcis problemets oprindelse.
Det er indlysende, at hvis din spiller ikke er kommet af en eller anden grund, sender vi dig en anden. Dette er et sjældent problem, men når det sker, tror du på, at vi altid finder en løsning.
Indtil da vil du forstå, at lidt tålmodighed er nødvendig!