så der er ikke engang 5 minutter, jeg kalder tjenesten rentabilliweb for at få en kode, alt starter godt som sædvanligt, jeg får starten på koden og så efter at stemmen begynder 'bugu', er jeg Giv koden en anden gang og nøjagtig det samme, så jeg betalte, men for ingenting! Hvordan er det Tak.
vores løfter åbenbart forpligter os! hvis du har haft et problem, som vi ville være ansvarlige for, er kundeservicen til din rådighed og vil tage sig af korrektionen!
Hej alle sammen. i øjeblikket et særtilbud: genindlæs din MadWin konto fordobler dine kreditter ... !! Jeg genindlæste i går med kode allopass (sms), men ingen kredit fordoblet ... kan nogen fortælle mig mere ???? tak på forhånd
Jeg råder dig til at tømme cachen på din internetbrowser. Hvis dit problem vedvarer, skal du kontakte kundeservicen og give dem oplysninger om hændelsen.
hej, i dag vandt jeg et klik på de gratis spil og dette klik giver mig 2 credits, som jeg ikke kunne bruge, hvordan det sker, kan vi bruge dem med det samme eller den næste dag tak for at informere mig
Du har hele dit liv foran dig til at bruge dem 😎🤕😀
hej, i dag vandt jeg et klik på de gratis spil og dette klik giver mig 2 credits, som jeg ikke kunne bruge, hvordan det sker, kan vi bruge dem med det samme eller den næste dag tak for at informere mig
Hej, gyldig for jer begge, skal du sende din forespørgsel på den formular, der er tilgængelig på det link, jeg præsenterer til dig nedenfor, så lige så præcist som muligt, så vil der blive givet et svar til dig om cirka 24 timer: http://payment.rentabiliweb.com/support/?docId=&siteId=<=fr
Dato for udgivelsen af meddelelsen 14/09/2010 19:03:40