Hej siden snart 15 dage har jeg ikke MadWin mine gaver på MadWin i showcase- MadWin . Jeg har lavet en anmodning med det ønskede punkt og den næste dag på gaver, eller det er dyrt i flere dage at validere rafflen, jeg kan ikke gøre det mere for han fortæller mig, at jeg allerede har gyldighed og hvad der er nødvendigt, fordi jeg kun lavede det en gang. ex for flex klokken det skal være gyldig i 3 dage og jeg er kun gyldig en gang fordi det fortæller mig, at jeg allerede spillede 😵
Jeg har allerede skrevet to gange til kundeservice, og jeg har stadig ikke noget svar Kan du hjælpe mig på forhånd tak for dit svar og især at have forstået hvad jeg mente 🤪 🙋
Hej siden snart 15 dage har jeg ikke MadWin mine gaver på MadWin i showcase- MadWin . Jeg har lavet en anmodning med det ønskede punkt og den næste dag på gaver, eller det er dyrt i flere dage at validere rafflen, jeg kan ikke gøre det mere for han fortæller mig, at jeg allerede har gyldighed og hvad der er nødvendigt, fordi jeg kun lavede det en gang. ex for flex klokken det skal være gyldig i 3 dage og jeg er kun gyldig en gang fordi det fortæller mig, at jeg allerede spillede 😵
Jeg har allerede skrevet to gange til kundeservice, og jeg har stadig ikke noget svar Kan du hjælpe mig på forhånd tak for dit svar og især at have forstået hvad jeg mente 🤪 🙋
Hej Caille!
Faktisk er reglen om validering af Tombolas Showcases i de seneste dage blevet ændret. Det ændrer ikke noget for nogle gaver (bogmærke, håndmagnet, sminkesæt eller manicure ...) med daglige tegninger, men i øvrigt kan du kun validere en forespørgsel pr. Gave uanset datoen for tegne.
Du finder mange svar vedrørende din anmodning i dette forum: Tema: Vi informerer dig - Emne: TOMBOLAS SHOWCASES: Change to come